Merhaba,
Sitemde "ionCube" hatası veriyor, root yetkisi var. İnce ayarlar > PHP > ionCube aktif ettim yine olmadı, PHHP sürümlerini yükledim 7.2'ye çektim yine olmadı. Ne yapmam lazım?
WHM İnce Ayarlardan aktif edilen ioncube CPanelin ioncube gerektiren sayfaları içindir. Siteleri etkilemez. İoncube hatası aldığınız sitenin CPanelinden MultiPHP ayarlarını açıp oradan ioncube aktif edin.