acaba bu 8.6 dada çalışırmı gerçi sistem hemen hemen aynı bazı yerler ingilizce kalacaktır ama bakalım bi deneyeceğim ingilizce yerleride kendim düzeltirim
acaba bu 8.6 dada çalışırmı gerçi sistem hemen hemen aynı bazı yerler ingilizce kalacaktır ama bakalım bi deneyeceğim ingilizce yerleride kendim düzeltirim
paylaşım için çok saol üstat
8.6 da kendim kullanıyorum. Ama bir-iki yerini düzenledim.
hocam hiç yapmadım bu işlemi ama 8.6 ya ekledim. girişte login_up__login_label_parallels diyor bunu nası düzelmem lazım bu nu hangi dosyaya eklemem gerekiyor