• 20-08-2008, 00:04:59
    #19
    lanky_hank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar 8.3 de calısır mı acaba atıyorum hata alıyorum da 8.3 tr dil dosyası olan varsa verebilir mi acaba. yada 8.3 lisansım 8.4 de gecerli mi ?
    evet çalışır eksiklik olur mu orasını denemek gerekir.

    bu arada dosyaları kes yapıştır yapmayın kesinlikle..

    tosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işime yaradı. teşekkürler.
    rica ederim.
  • 06-09-2008, 23:44:27
    #20
    acaba bu 8.6 dada çalışırmı gerçi sistem hemen hemen aynı bazı yerler ingilizce kalacaktır ama bakalım bi deneyeceğim ingilizce yerleride kendim düzeltirim

    paylaşım için çok saol üstat
  • 06-09-2008, 23:57:34
    #21
    merlin19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba bu 8.6 dada çalışırmı gerçi sistem hemen hemen aynı bazı yerler ingilizce kalacaktır ama bakalım bi deneyeceğim ingilizce yerleride kendim düzeltirim
    paylaşım için çok saol üstat

    8.6 da kendim kullanıyorum. Ama bir-iki yerini düzenledim.

    Güle güle kullanın.
  • 07-09-2008, 00:00:00
    #22
    teşekür ederiz kardeşim deneyelim bakalım
  • 07-09-2008, 00:06:48
    #23
    UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekür ederiz kardeşim deneyelim bakalım
    rica ederim. güle güle kullanın.
  • 20-09-2008, 17:20:20
    #24
    çok teşekkürler arkadaşım çok yardımcı oldu bu dosya. yakında 8.6 için de bekliyoruz tabiki...
  • 06-11-2008, 18:52:32
    #25
    hocam hiç yapmadım bu işlemi ama 8.6 ya ekledim. girişte login_up__login_label_parallels diyor bunu nası düzelmem lazım bu nu hangi dosyaya eklemem gerekiyor
  • 11-11-2008, 06:24:53
    #26
    Paylaşım çok güzel. teşekkürler.
  • 19-11-2008, 12:58:19
    #27
    C:\Program Files\Parallels\Plesk\admin\plib\locales\en-US

    dizinindeki
    messages_en-US.php
    conhelp_en-US.php

    adlı dosyaları değiştiriyorsunuz.. Bu kadar..



    Demiş arkadaş ama benim c içinde bu dosyalar yok :S
    yanlış mı bakıyorum acaba