merlin19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acaba bu 8.6 dada çalışırmı gerçi sistem hemen hemen aynı bazı yerler ingilizce kalacaktır ama bakalım bi deneyeceğim ingilizce yerleride kendim düzeltirim
paylaşım için çok saol üstat

8.6 da kendim kullanıyorum. Ama bir-iki yerini düzenledim.

Güle güle kullanın.