• 13-06-2008, 01:25:50
    #10
    sağolun..

    Manuel Çevrildi..
  • 23-06-2008, 00:56:23
    #11
    Reklam koymasaydın içine daha güzel olacaktı, en azından belirteseydin
  • 24-06-2008, 10:51:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ah birde link çalışsa güzel olcakta )
  • 24-06-2008, 12:22:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    linki düzeltirsen süper olacak
  • 24-06-2008, 14:23:47
    #14
    Keşke LLP editor ile bunları paket haline getirseydiniz.
  • 24-06-2008, 14:27:06
    #15
    dostum link çalışmıyor malesef
  • 26-06-2008, 13:44:42
    #16
    link düzeltildi arkadaşlar...
  • 19-08-2008, 12:06:00
    #17
    Arkadaslar 8.3 de calısır mı acaba atıyorum hata alıyorum da 8.3 tr dil dosyası olan varsa verebilir mi acaba. yada 8.3 lisansım 8.4 de gecerli mi ?
  • 19-08-2008, 20:02:50
    #18
    işime yaradı. teşekkürler.