• 03-08-2012, 23:52:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar öncelikle r10 ailesine toptan geçmiş olsun veri kaybı yaşadık...

    Daha oncede konum mevcuttu counter strike gelişmiş paneli 1.versiyonunu yazmıştım şimdi çok yakında yenı versiyon yayınlayacağm.

    projelerinize özel sıfırdan yenı panel ve istekleriniz için pm atabilirsiniz herkese bol kazançlar iyi forumlar...
  • 03-08-2012, 23:55:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Açıksız ve geliştirmeye açık bi panel olur inşallah.
  • 04-08-2012, 00:11:17
    #3
    Açık kaynak satışa çıkaracagım zaten tema sistemi ws ws oncekı versıyona göre baya bir gelişmiş oldu.. screenshotları atsam paneli herkes hatırlayacaktır
  • 06-01-2024, 20:35:41
    #4
    Hocam Çıktı mı ?
  • 06-01-2024, 20:36:08
    #5
    Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıksız ve geliştirmeye açık bi panel olur inşallah.
    Hocam Amx var midur?