Merhaba arkadaşlar öncelikle r10 ailesine toptan geçmiş olsun veri kaybı yaşadık...

Daha oncede konum mevcuttu counter strike gelişmiş paneli 1.versiyonunu yazmıştım şimdi çok yakında yenı versiyon yayınlayacağm.

projelerinize özel sıfırdan yenı panel ve istekleriniz için pm atabilirsiniz herkese bol kazançlar iyi forumlar...