• 09-11-2010, 22:51:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ping değerlerim aşırı yükseliyor
    normal serverde ping ortalama 35-40 ms
    netinternet veri merkezindeyim
    cs sunucusu icin aldım
    fakat

    pignler de yükselme oluyor bakan cikiyor
    o yüzden pek kişi tutamıyoruz

    şimdi fakeping diye bir olay duydum
    1.6 da var
    1.5 icinde mevcutmu acaba?
  • 09-11-2010, 23:58:38
    #2
    performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi fakeping diye bir olay duydum
    1.6 da var
    1.5 icinde mevcutmu acaba?
    Hocam bunu türkiyenin o iki buyuk dev firmasına sorun onlardan baska kullanan yok heralde fakeping
  • 10-11-2010, 00:04:10
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sen böyle gidersen tabi bakan çıkar. ilk önce adam gibi kendine bi tane logo yaptır. daha sonra forumdaki konularını kendin yaz. gidip ondan bundan copy paste yapma.

    http://csdunyasi.com/forum/

    http://www.genckafe.net/forum/
  • 10-11-2010, 00:36:45
    #4
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen böyle gidersen tabi bakan çıkar. ilk önce adam gibi kendine bi tane logo yaptır. daha sonra forumdaki konularını kendin yaz. gidip ondan bundan copy paste yapma.

    http://csdunyasi.com/forum/

    http://www.genckafe.net/forum/
    İkiside 3 yaşındaymış
  • 10-11-2010, 00:42:11
    #5
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen böyle gidersen tabi bakan çıkar. ilk önce adam gibi kendine bi tane logo yaptır. daha sonra forumdaki konularını kendin yaz. gidip ondan bundan copy paste yapma.

    http://csdunyasi.com/forum/

    http://www.genckafe.net/forum/

    genckafe neden adamların sitesini alıyorsun ayıp değilmi
  • 10-11-2010, 08:07:18
    #6
    performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    şimdi fakeping diye bir olay duydum
    1.6 da var
    1.5 icinde mevcutmu acaba?
    Fake Ping
  • 13-11-2010, 14:01:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen böyle gidersen tabi bakan çıkar. ilk önce adam gibi kendine bi tane logo yaptır. daha sonra forumdaki konularını kendin yaz. gidip ondan bundan copy paste yapma.

    http://csdunyasi.com/forum/

    http://www.genckafe.net/forum/
    yahu 5 gündür nette yokum
    enes die bi cocuğa vermiştim o yapmıs
    forum kur demiştim vbulletin sağlam pluginli filan oda
    bana bi tema var güsel bişe yaparım ben demişti daha bakmadım bile 5 gündr


    farkındaım aldığının
    sildircem ztn