Merhaba arkadaşlar ping değerlerim aşırı yükseliyor
normal serverde ping ortalama 35-40 ms
netinternet veri merkezindeyim
cs sunucusu icin aldım
fakat
pignler de yükselme oluyor bakan cikiyor
o yüzden pek kişi tutamıyoruz
şimdi fakeping diye bir olay duydum
1.6 da var
1.5 icinde mevcutmu acaba?
Counter Strike server ile iligli bir sorun
6
●507
- 09-11-2010, 22:51:41Üyeliği durduruldu
- 09-11-2010, 23:58:38Hocam bunu türkiyenin o iki buyuk dev firmasına sorun onlardan baska kullanan yok heraldeperformansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fakeping
- 10-11-2010, 00:04:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sen böyle gidersen tabi bakan çıkar. ilk önce adam gibi kendine bi tane logo yaptır. daha sonra forumdaki konularını kendin yaz. gidip ondan bundan copy paste yapma.
http://csdunyasi.com/forum/
http://www.genckafe.net/forum/ - 10-11-2010, 00:42:11FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genckafe neden adamların sitesini alıyorsun ayıp değilmi
- 13-11-2010, 14:01:13Üyeliği durdurulduyahu 5 gündür nette yokumFreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enes die bi cocuğa vermiştim o yapmıs
forum kur demiştim vbulletin sağlam pluginli filan oda
bana bi tema var güsel bişe yaparım ben demişti daha bakmadım bile 5 gündr

farkındaım aldığının
sildircem ztn
fakeping