Merhaba arkadaşlar ping değerlerim aşırı yükseliyor
normal serverde ping ortalama 35-40 ms
netinternet veri merkezindeyim
cs sunucusu icin aldım
fakat
pignler de yükselme oluyor bakan cikiyor
o yüzden pek kişi tutamıyoruz
şimdi fakeping diye bir olay duydum
1.6 da var
1.5 icinde mevcutmu acaba?