• 25-07-2010, 13:42:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Buyrun Arkadaslar..



    Link,

  • 25-07-2010, 13:52:15
    #2
    sence iyimi ?
  • 25-07-2010, 13:52:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bence cok iyi degil
  • 25-07-2010, 16:03:26
    #4
    58 e 5-10 olsaymış iyiymiş ama bu idare eder. Sıfırlı fragın varsa o zaman süperdir
  • 25-07-2010, 16:37:49
    #5
    csfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    58 e 5-10 olsaymış iyiymiş ama bu idare eder. Sıfırlı fragın varsa o zaman süperdir
    katılıyorum
  • 08-08-2010, 01:30:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İdare eder..
  • 08-08-2010, 13:04:07
    #7
    Terorist takımında iken çok zor olmasa gerek? Birazda avantajsız takımlardaki resimleri görsek?