Konu
Counter Strike, 1.6 Frag'ım..
25-07-2010, 16:37:49
#5
f1squad
csfrag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
58 e 5-10 olsaymış iyiymiş ama bu idare eder. Sıfırlı fragın varsa o zaman süperdir
katılıyorum