Counter Strike, 1.6 Frag'ım.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Counter Strike, 1.6 Frag'ım..
6
●
757
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Counter-Strike 2 - CS2
Counter Strike, 1.6 Frag'ım..
25-07-2010, 13:42:23
#1
Lady_
Üyeliği durduruldu
Buyrun Arkadaslar..
Link,
Alıntı
http://www.ressim.net/e/upload/c2bc25bf.png
25-07-2010, 13:52:15
#2
fasb
sence iyimi ?
25-07-2010, 13:52:47
#3
trebuchet55
Üyeliği durduruldu
Bence cok iyi degil
25-07-2010, 16:03:26
#4
csfrag
58 e 5-10 olsaymış iyiymiş ama bu idare eder. Sıfırlı fragın varsa o zaman süperdir
25-07-2010, 16:37:49
#5
f1squad
csfrag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
58 e 5-10 olsaymış iyiymiş ama bu idare eder. Sıfırlı fragın varsa o zaman süperdir
katılıyorum
08-08-2010, 01:30:07
#6
sanalejder
Üyeliği durduruldu
İdare eder..
08-08-2010, 13:04:07
#7
RemagX
Terorist takımında iken çok zor olmasa gerek? Birazda avantajsız takımlardaki resimleri görsek?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler