• 01-06-2010, 19:43:20
    #10
    Oyun oynayanlar anlar oynamayanlar anlayacağını umuyorum.

    Kafa çekmeyin karşınızdaki bir tetikci olabilir. :P
  • 01-06-2010, 20:07:29
    #11
    Benim gibi adam bile bazen dalgınlıgına denk geliyor bıcak yiyor. Ama gerçekten adamın zoruna gidiyor yav
  • 01-06-2010, 20:11:05
    #12
    desene ben bitmişim kaç kişi var peşimde çok pis bıcak kullanırım
  • 01-06-2010, 20:13:54
    #13
    Yaaa bomba ile öldürseydi düşünsenize :O
  • 01-06-2010, 20:38:52
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demekki 4ün 7 siyle vurulsa adam sniper olurdu
  • 02-06-2010, 17:12:36
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibi adam bile bazen dalgınlıgına denk geliyor bıcak yiyor. Ama gerçekten adamın zoruna gidiyor yav
    Lagtan bıçak yiyorum adam anlamıyo hahaha çizdim biçtim deştim saatlerce gülüyo
  • 02-06-2010, 18:23:52
    #16
    harbiden de sapıklara taş çıkartmış