Counter-Strike kötü bitti! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Counter-Strike kötü bitti!
15
●
1.036
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Counter-Strike 2 - CS2
Counter-Strike kötü bitti!
1
2
01-06-2010, 19:43:20
#10
Avdens
Oyun oynayanlar anlar oynamayanlar anlayacağını umuyorum.
Kafa çekmeyin karşınızdaki bir tetikci olabilir. :P
01-06-2010, 20:07:29
#11
CeRaT
Benim gibi adam bile bazen dalgınlıgına denk geliyor bıcak yiyor. Ama gerçekten adamın zoruna gidiyor yav
01-06-2010, 20:11:05
#12
_SecreT_
desene ben bitmişim kaç kişi var peşimde
çok pis bıcak kullanırım
01-06-2010, 20:13:54
#13
nitro
Yaaa bomba ile öldürseydi düşünsenize :O
01-06-2010, 20:38:52
#14
FREESTYLER
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
demekki 4ün 7 siyle vurulsa adam sniper olurdu
02-06-2010, 17:12:36
#15
Dualwarior
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
CeRaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim gibi adam bile bazen dalgınlıgına denk geliyor bıcak yiyor. Ama gerçekten adamın zoruna gidiyor yav
Lagtan bıçak yiyorum adam anlamıyo hahaha çizdim biçtim deştim saatlerce gülüyo
02-06-2010, 18:23:52
#16
Can Özkan
harbiden de sapıklara taş çıkartmış
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler