Konu
Counter-Strike kötü bitti!
02-06-2010, 17:12:36
#15
Dualwarior
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
CeRaT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim gibi adam bile bazen dalgınlıgına denk geliyor bıcak yiyor. Ama gerçekten adamın zoruna gidiyor yav
Lagtan bıçak yiyorum adam anlamıyo hahaha çizdim biçtim deştim saatlerce gülüyo