Counter Srtike Fraglarınız - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Counter Srtike Fraglarınız
30
●
2.083
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Counter-Strike 2 - CS2
Counter Srtike Fraglarınız
1
2
3
4
25-05-2010, 20:11:45
#19
osi
Üyeliği durduruldu
WebLOADER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oradaki webloader ben degilim sanırım.Yada hatırlamıyorum.Ben oynasam ezerim herkezi.Varsa kendine güvenen ip verin kapışalım
varsa takımın "NTOA" ile kapışalım loader.
ama siteni alırım elinden :P ona göre idda koy ortaya yapalım maç
25-05-2010, 20:13:47
#20
webloader
osi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
varsa takımın "NTOA" ile kapışalım loader.
ama siteni alırım elinden :P ona göre idda koy ortaya yapalım maç
takım filaan anlamam ben tek başına takımım ben
gel teke te kapışalım 1 adet domainine :P
25-05-2010, 20:16:06
#21
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
CS kaç 1.5,1.6?
25-05-2010, 20:19:06
#22
webloader
1.6 oynuyorum ben
25-05-2010, 20:25:02
#23
TRs
Sadece r10 üyelerinin olduğu bir sw varsa 1.6 kapışalım sonuçlarıda yayınlayalım burda. Dışarıdan çoluk çocuk gelince küfür vs. oluyor tadı kaçıyor oyunun
25-05-2010, 20:54:50
#24
FreeZe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1.6 server bana ait girip oynayabilirsiniz ip adresi : cs1.csoyna.com
şifre : r10
giriş için consolu açıp:
password r10
connect cs1.csoyna.com
27-05-2010, 16:59:08
#25
Batuhan1
FreeZe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.6 server bana ait girip oynayabilirsiniz ip adresi : cs1.csoyna.com
şifre : r10
giriş için consolu açıp:
password r10
connect cs1.csoyna.com
1.5 sv açma ihtimali olan yok mu
27-05-2010, 18:48:15
#26
masterthone
evet 1.5 istiyoruz.....
27-05-2010, 19:05:09
#27
SymbianTr
FreeZe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1.6 server bana ait girip oynayabilirsiniz ip adresi : cs1.csoyna.com
şifre : r10
giriş için consolu açıp:
password r10
connect cs1.csoyna.com
Varsa bileğine güvenen gelsin bekliyorum
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler