• 25-05-2010, 20:11:45
    #19
    osi
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oradaki webloader ben degilim sanırım.Yada hatırlamıyorum.Ben oynasam ezerim herkezi.Varsa kendine güvenen ip verin kapışalım
    varsa takımın "NTOA" ile kapışalım loader.
    ama siteni alırım elinden :P ona göre idda koy ortaya yapalım maç
  • 25-05-2010, 20:13:47
    #20
    osi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varsa takımın "NTOA" ile kapışalım loader.
    ama siteni alırım elinden :P ona göre idda koy ortaya yapalım maç
    takım filaan anlamam ben tek başına takımım ben gel teke te kapışalım 1 adet domainine :P
  • 25-05-2010, 20:16:06
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CS kaç 1.5,1.6?
  • 25-05-2010, 20:19:06
    #22
    1.6 oynuyorum ben
  • 25-05-2010, 20:25:02
    #23
    Sadece r10 üyelerinin olduğu bir sw varsa 1.6 kapışalım sonuçlarıda yayınlayalım burda. Dışarıdan çoluk çocuk gelince küfür vs. oluyor tadı kaçıyor oyunun
  • 25-05-2010, 20:54:50
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.6 server bana ait girip oynayabilirsiniz ip adresi : cs1.csoyna.com
    şifre : r10

    giriş için consolu açıp:
    password r10
    connect cs1.csoyna.com
  • 27-05-2010, 16:59:08
    #25
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 server bana ait girip oynayabilirsiniz ip adresi : cs1.csoyna.com
    şifre : r10

    giriş için consolu açıp:
    password r10
    connect cs1.csoyna.com
    1.5 sv açma ihtimali olan yok mu
  • 27-05-2010, 18:48:15
    #26
    evet 1.5 istiyoruz.....
  • 27-05-2010, 19:05:09
    #27
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.6 server bana ait girip oynayabilirsiniz ip adresi : cs1.csoyna.com
    şifre : r10

    giriş için consolu açıp:
    password r10
    connect cs1.csoyna.com

    Varsa bileğine güvenen gelsin bekliyorum