WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oradaki webloader ben degilim sanırım.Yada hatırlamıyorum.Ben oynasam ezerim herkezi.Varsa kendine güvenen ip verin kapışalım
varsa takımın "NTOA" ile kapışalım loader.
ama siteni alırım elinden :P ona göre idda koy ortaya yapalım maç