Counter Strike 1.6 Server | 3 Kişiye Bedava Adminlik - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Counter Strike 1.6 Server | 3 Kişiye Bedava Adminlik
1
●
614
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Counter-Strike 2 - CS2
Counter Strike 1.6 Server | 3 Kişiye Bedava Adminlik
27-12-2009, 22:46:50
#1
Kortex
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar
Counter strike oynuyorsanız ve çevreniz geniş ise arkadaşlarınızı getirmeniz şartıyla 3 kişiye adminlik vereceğim.
27-12-2009, 23:37:08
#2
Kortex
Üyeliği durduruldu
Dün Aldım 30+2 Her Türlü Mod / Eklenti Mevcut.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler