Konu
Counter Strike 1.6 Server | 3 Kişiye Bedava Adminlik
27-12-2009, 22:46:50
#1
Kortex
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar
Counter strike oynuyorsanız ve çevreniz geniş ise arkadaşlarınızı getirmeniz şartıyla 3 kişiye adminlik vereceğim.