Cs2 SAÇMALIĞI SİZCE ?
7
●244
- Dün, 16:25:29Halen cs2 oynayan var mı
. Arkadaşlar yeteneğiniz olabilir fakat yeteneği olmayıp oyunu sabote eden o kadar hileci var ki buna FACEIT platformuda dahil maalesef. FACEIT gerçekten hileleri tespit ettiği gibi banlıyor MM gibi değil kesinlikle fakat yinede ben oynamamayı tercih ettim. 20 Yıldır cs oynuyorum faceit 2500 elo Premier rankım 26k max buraya kadar hilesiz geldim fakat her oyun hile geldiği için MM girmiyorum artık. Faceit çok nadir.
Başarılar oynayan arkadaşlara. - Dün, 18:29:38arena breakout infinite tavsiye ederim. CS'yi ben bile bıraktım saçmalıklarından dolayı...
- Dün, 18:57:46Şuan nişanlıyım hocam ve bundan 5 sene sonrada oynamayı düşünüyorum . Dışarı çıkıp fuzuli masraf verip boş mekanlarda takılmaktansa hobi olarak bilgisayar oynamak daha mantıklı geliyor. Tabi ki eşimi göz ardı etmeden .Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

. Arkadaşlar yeteneğiniz olabilir fakat yeteneği olmayıp oyunu sabote eden o kadar hileci var ki buna FACEIT platformuda dahil maalesef. FACEIT gerçekten hileleri tespit ettiği gibi banlıyor MM gibi değil kesinlikle fakat yinede ben oynamamayı tercih ettim. 20 Yıldır cs oynuyorum faceit 2500 elo Premier rankım 26k max buraya kadar hilesiz geldim fakat her oyun hile geldiği için MM girmiyorum artık. Faceit çok nadir.