Halen cs2 oynayan var mı . Arkadaşlar yeteneğiniz olabilir fakat yeteneği olmayıp oyunu sabote eden o kadar hileci var ki buna FACEIT platformuda dahil maalesef. FACEIT gerçekten hileleri tespit ettiği gibi banlıyor MM gibi değil kesinlikle fakat yinede ben oynamamayı tercih ettim. 20 Yıldır cs oynuyorum faceit 2500 elo Premier rankım 26k max buraya kadar hilesiz geldim fakat her oyun hile geldiği için MM girmiyorum artık. Faceit çok nadir.
Başarılar oynayan arkadaşlara.