Selamlar hocalarım 👋
İşten güçten arta kalan vakitlerde eskileri yad etmek için tekrar CS2ye başlayalım dedik. Eski günlerdeki gibi birkaç el atıp kafa dağıtmak iyi olur diye düşündük. Tabii oyuna dönünce insanın canı güzel bir bıçak da çekmiyor değil 😄
Ama uzun süredir piyasayı takip etmiyorum; güncel skinlere ve trendlere pek hâkim değilim. En son CS:GO zamanında envanter dizmiştim, şimdi bakıyorum bayağı şey değişmiş.
Bu aralar hangi bıçak/skinler daha çok tercih ediliyor, siz ne önerirsiniz?
Kullanan varsa deneyimlerini de yazarsa çok iyi olur 🙏
CS2 Bıçak önerisi bekliyorum
5
●172
- 05-03-2026, 04:00:44https://steamcommunity.com/market/li...New)?l=turkish tavsiye ederim animasyon yenilendi
benimde kullandığım bir skin aktif olarak aracı sitelerde 424 dolara satılıyor - 05-03-2026, 04:59:26CEAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülealiusanoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler hocalarım öneriler gerçekten çok güzel çok yardımcı oluyor halen önerileri açığız.tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2026, 06:04:56

Yeşil kombom var bu şekil harika ötesi talon yerine bütçe varsa karambit forest DDPT alınabilir YTD
★ Talon Bıçağı | Orman DDPAT
★ El Sargıları | Ağaçsı
bynogameden ucuza düşer
