Selamlar hocalarım 👋


İşten güçten arta kalan vakitlerde eskileri yad etmek için tekrar CS2’ye başlayalım dedik. Eski günlerdeki gibi birkaç el atıp kafa dağıtmak iyi olur diye düşündük. Tabii oyuna dönünce insanın canı güzel bir bıçak da çekmiyor değil 😄
Ama uzun süredir piyasayı takip etmiyorum; güncel skinlere ve trendlere pek hâkim değilim. En son CS:GO zamanında envanter dizmiştim, şimdi bakıyorum bayağı şey değişmiş.
Bu aralar hangi bıçak/skinler daha çok tercih ediliyor, siz ne önerirsiniz?
Kullanan varsa deneyimlerini de yazarsa çok iyi olur 🙏