abi cs2 girmişim awp de short tutuyorum oyun atıyor diyor ki steam gerekli kardeşim steam hesabın yok.
bunu yaşayan tek ben miyim
cs2 kafayı yedirecek
8
●312
- 20-04-2025, 00:51:17
- 20-04-2025, 00:57:30Gelin girelim berebar ortalığı delip gecelim....Limoncuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2025, 01:00:17Long kessene short tutulur mu .. yakından short için birini gönder sende long kes
- 20-04-2025, 03:47:01Basit eğlencede var. Bayağıdır hem de. Birini eklemiştim 8 ay oldu banlanmadı dahaSinopx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle