Limoncuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi cs2 girmişim awp de short tutuyorum oyun atıyor diyor ki steam gerekli kardeşim steam hesabın yok.
bunu yaşayan tek ben miyim
Gelin girelim berebar ortalığı delip gecelim....