sadece cs2li hesap alınacaktır.
8
●158
- 29-03-2024, 00:04:28Elimde steam hesabı var bir çok oyunda mevcut ama ne fiyat veriyorsunuz cs2 filan da var
- 29-03-2024, 00:06:11dostum yazıyı okumuyor musun ?mehmetemin01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2024, 00:08:22Sıkıntı çıkarmayız da hocam tabi ki sizin tercihinicuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2024, 00:45:09Kendim almayı düşündüm de cs2 oynayan arkadaşım yok genelde lobiden adam bulup öyle giriyorum. Onlarda madalyasız olunca almıyorlar karşıya da öyle adam gelmesinde oyun çöp olmasın diye.Menturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2024, 19:45:27Hocam madalyasız bu var elimdecuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/oyun-dunyasi/405...5508378-a.html - 17-04-2024, 21:43:23Madalyası olmayanlar yazmasın diyorum inatla yazıyosun ?Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle