Menturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CS2 li hesap yerine kendimiz CS2 yi Steam üzerinden almaniz daha sağlıklı olur çünkü Steam hesabı her türlü geri alınabilen bir hesap
Kendim almayı düşündüm de cs2 oynayan arkadaşım yok genelde lobiden adam bulup öyle giriyorum. Onlarda madalyasız olunca almıyorlar karşıya da öyle adam gelmesinde oyun çöp olmasın diye.