CS2 de arkadaşla oynama hakkında soru
4
●138
- 15-02-2024, 21:33:41Merhaba, arkadaşımla oynamak için aynı sunucuya giriyoruz. Sürekli başkaları dahil oluyor. Sadece arkadaşla oynamak için başka bir yöntem var mı? Cs go da botlarla alıştırma yap şeklinde giriyorduk. Sunucu kiralama fiyatları da aylık 250₺ den başlıyor. Daha uygun bir yolu var mı? Teşekkür ederim.
- 15-02-2024, 21:36:02Atölyeden map indirin, bot_kick ile sadece 2'niz haritada kalın 1v1 atın hocam ha hocam kusura bakmayın 950 saatim var ama cs2 çok oynama fırsatım olmadı daha eksikler var unutmuşummizmu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2024, 21:39:49İlk baş map indirin mağazadan sonra lobiye davet edin mapı açın
- 15-02-2024, 21:43:27Teşekkür ederim bu şekilde denicemBatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle