frkn_sr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atölyeden map indirin, bot_kick ile sadece 2'niz haritada kalın 1v1 atın hocam ha hocam kusura bakmayın 950 saatim var ama cs2 çok oynama fırsatım olmadı daha eksikler var unutmuşum
Denicem hocam sağolun