• 28-09-2023, 19:53:56
    #1
    Selamlar artık csgo yok

    https://store.steampowered.com/app/730/CounterStrike_2/
  • 28-09-2023, 19:55:19
    #2
    pc kasıyor
  • 28-09-2023, 19:57:33
    #3
    Pek beğenmedim. Hep vuruyorlar. Csgo da daha iyi oynuyordum.
  • 28-09-2023, 20:02:39
    #4
    CS2 ölüm maçını sevmedim ya.
    Bir de market çok kötü olmuş eskisi ne güzel şak şak diye alıyordun bunda alışmak gerekecek
  • 28-09-2023, 20:04:14
    #5
    16 gb ram 4 gb ekran kartı ile oyun kasıyor ryzen 5 2600x var :/ ve oyun yeni bir ssd ye kurulu
  • 28-09-2023, 20:40:31
    #6
    Tamamen benim suçum. 7 aydır faceit girmiyordum gittim premium aldım dün akşam sabah bir baktım adamlar zorunlu cs2 getirmiş olan 50 lira parama oldu Oyunda çok kötü olmuş (3200 elo global faceit oyuncusu abiniz) hayatta girmem düzelene kadar.