Tamamen benim suçum. 7 aydır faceit girmiyordum gittim premium aldım dün akşam sabah bir baktım adamlar zorunlu cs2 getirmiş olan 50 lira parama oldu Oyunda çok kötü olmuş (3200 elo global faceit oyuncusu abiniz) hayatta girmem düzelene kadar.