• 03-02-2009, 10:38:40
    #10
    tmm onu biliyorumda bastıgımda acılmıyor acılması için ne yapmalıyız diyorum
  • 03-02-2009, 12:06:03
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hl.exe nin ismini hl-console olarak değiştirin consol açılacaktır
  • 03-02-2009, 12:10:06
    #12
    olmadıysa haber verın lutfen başka yolları deniyelim
  • 03-02-2009, 14:35:41
    #13
    ben botlarla oynadıgım için konsol önemli degil oyunda sifre yazma kısmı acılmıyor o sayfayı nasıl acabiliriz.consol calıssa bile sifreleri yazdıktan sonra cıkıp oyun kuracagım için sifreler yok oluyor yada consolda oyun kurabilirmiyiz kuramassak consol isime yaramıyor önemli olan oyundayken esc tusunun altındaki tusa basınca sifre yazma kısmı cıkmıyor.
  • 03-02-2009, 14:40:06
    #14
    şifreleri oyundayken yazsana bilader oyun başlarken ?
  • 03-02-2009, 14:41:15
    #15
    iste yazılmıyor bilader denedim yazılımıyor.ah bi yazılsa.ne oyuna girerken ne girmeden nede girince sifre falan yazılımıyor.
  • 03-02-2009, 14:47:08
    #16
    sen bu cs yi nerden indirdin hacı ?
  • 03-02-2009, 14:50:19
    #17
    ahanda burdan keske indirmez olaydım olan kotaya oldu

    Counter Strike+Half Life+Modlar+Bot 1.5 - Download - Bedava indir - Cs1.5 Free+Mod - Downloadarsivi

    birde config.cfg yi actım bind "~" "toggleconsole" oyunda sifre acma tusu olan bu sanırım ama bu isareti klavyede bulamadım ~
  • 03-02-2009, 14:55:48
    #18
    tmm arkadaslar hallettim config.cfg dosyasında

    console "1.0"
    bind "`" "toggleconsole"

    bunları degiştirmistim ama eskileri durunca ise yaramamıs carlos kardesimiz yardımıyla oldu hepinize tesekkürler.saolun r10