counter sifre sorunu
17
●10.631
- 03-02-2009, 10:38:40tmm onu biliyorumda bastıgımda acılmıyor acılması için ne yapmalıyız diyorum
- 03-02-2009, 14:35:41ben botlarla oynadıgım için konsol önemli degil oyunda sifre yazma kısmı acılmıyor o sayfayı nasıl acabiliriz.consol calıssa bile sifreleri yazdıktan sonra cıkıp oyun kuracagım için sifreler yok oluyor yada consolda oyun kurabilirmiyiz kuramassak consol isime yaramıyor önemli olan oyundayken esc tusunun altındaki tusa basınca sifre yazma kısmı cıkmıyor.
- 03-02-2009, 14:41:15iste yazılmıyor bilader denedim yazılımıyor.ah bi yazılsa.ne oyuna girerken ne girmeden nede girince sifre falan yazılımıyor.
- 03-02-2009, 14:50:19ahanda burdan keske indirmez olaydım olan kotaya oldu
Counter Strike+Half Life+Modlar+Bot 1.5 - Download - Bedava indir - Cs1.5 Free+Mod - Downloadarsivi
birde config.cfg yi actım bind "~" "toggleconsole" oyunda sifre acma tusu olan bu sanırım ama bu isareti klavyede bulamadım ~ - 03-02-2009, 14:55:48tmm arkadaslar hallettim config.cfg dosyasında
console "1.0"
bind "`" "toggleconsole"
bunları degiştirmistim ama eskileri durunca ise yaramamıs carlos kardesimiz yardımıyla oldu hepinize tesekkürler.saolun r10