tmm arkadaslar hallettim config.cfg dosyasında

console "1.0"
bind "`" "toggleconsole"

bunları degiştirmistim ama eskileri durunca ise yaramamıs carlos kardesimiz yardımıyla oldu hepinize tesekkürler.saolun r10