• 04-09-2008, 15:59:50
    #1
    arkadaşlar eğer istek olursa clan maçı düzenleyebilirim GolD üyeler ve Normal üyler arasında gerçekleşebilr isteyen olursa yazsın buraya şifresini ve ıp adresini yazarım gün ve saat belirleyelim maç yapalım
  • 04-09-2008, 16:26:17
    #2
    iftardan sonraları olabilir
  • 04-09-2008, 16:32:20
    #3
    evet güzel olur bende varım
  • 04-09-2008, 16:33:05
    #4
    1.5 ise bende katılabilirim.
  • 04-09-2008, 17:10:43
    #5
    İftardan sonra 1.6 olabilir.
  • 04-09-2008, 17:11:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1.5 için olabilir (:
  • 04-09-2008, 17:45:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    1.6 hertürlü
  • 04-09-2008, 17:53:37
    #8
    Bana yardım edebilecek varsa ben de katılırım
    1.6
  • 04-09-2008, 18:02:39
    #9
    1.5 ise bende varım