• 05-09-2008, 08:46:14
    #28
    r10.csparki.net açabiliriz :] 1.5 ama
  • 05-09-2008, 09:04:00
    #29
    Üyeliği durduruldu
    SanalKarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.csparki.net açabiliriz :] 1.5 ama
    aç ne olacak (:
  • 05-09-2008, 09:06:50
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Yeni Server Alıyorum Size Sponsor Olabilirim .
    Gelin Maçlarınızı Bizim Serverda Yapın REklam Amaçlı
    Ödülde War:P
    msn:

    admin@forumrar.com
  • 13-09-2008, 22:46:11
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ben katılırım cs 1.6 aimim iyidir
  • 13-09-2008, 22:55:50
    #32
    Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 1.6 farketmez, her şekilde çakarım.
    dıkkat et angaralı çakılmışın duruyor hala kenarda
  • 13-09-2008, 23:15:03
    #33
    bende oynayabilirim ne zaman ip ney
  • 13-09-2008, 23:36:37
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir zamanlar çok severdim cs oynamayı en çok bıçakla öldürmeyi severdim adamları :P uzun zamandır oynamıyorum.. Sxe yi filan indirip bi oynamayı denicem oda turnuvada olacak