• 13-12-2018, 17:25:27
    #1
    Selamlar arkadaşlar,
    90 küsür lira para verdiğim oyunda sürekli donma sorunu yaşıyorum. Neredeyse tüm kodları denedim. Bilgisayar son model, internet hızı 50 mphs fakat oyunda yavaşlama oluyor. Yavaşlama derken ben ateş edene kadar adam beni öldürmüş oluyor. Bazende ekranı sağa çevirmeme rağmen ekran bir saniye sonra dönüyor. Açıkcası bu oyunu çok vasat buldum. Yada doğru kodu bulamadım. Bu sorunu atlatmak için sürekli yeni oyuna giriyorum ama bir müddet sonra yeni oyunda kasmaya başlıyor.
  • 13-12-2018, 17:28:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    lag da olabilir.
  • 13-12-2018, 17:42:21
    #3
    oyun esnasında konsola net_graph 1 yazınca aşağıda çıkan yazıları atabilir misiniz
  • 13-12-2018, 18:03:25
    #4
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun esnasında konsola net_graph 1 yazınca aşağıda çıkan yazıları atabilir misiniz
    Yazıyorumda altta birşey çıkmıyor.
  • 13-12-2018, 18:54:41
    #5
    aşağıya şu yazıların gelmesi lazım. net_graph (boşluk) 1 yazacaksınız şuraya
    adaletinsesiyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıyorumda altta birşey çıkmıyor.
  • 13-12-2018, 18:57:40
    #6
    Ekran hertz ayarın nedir. 60lık ekran mı 144 oyuncu ekranı mı
    http://www.csgoayarlari.com 'a bi bak benim site işini görür belki. haberdar edersin.




    Olmadı teamviewer ulaştır discorduma gel https://discord.gg/adzBzD
  • 13-12-2018, 23:47:40
    #7
    zLuhu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran hertz ayarın nedir. 60lık ekran mı 144 oyuncu ekranı mı
    http://www.csgoayarlari.com 'a bi bak benim site işini görür belki. haberdar edersin.




    Olmadı teamviewer ulaştır discorduma gel https://discord.gg/adzBzD
    Sitenizi inceledim oldukça faydalı oldu. Teşekkür ederim.

    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşağıya şu yazıların gelmesi lazım. net_graph (boşluk) 1 yazacaksınız şuraya
    Şimdi farkettim şunlar çıkıyor üstad:

  • 14-12-2018, 00:14:37
    #8
    adaletinsesiyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenizi inceledim oldukça faydalı oldu. Teşekkür ederim.



    Şimdi farkettim şunlar çıkıyor üstad:

    hocam pc iyi diyorsun ama fps inanılmaz düşük. çok kasar o halde. görüntü ayarlarını orta veya düşüğe getirin ve çözünürlüğü düşürün. bide konsola oyuna girince fps_max 0 yazın öyle deneyin
  • 14-12-2018, 00:43:56
    #9
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pc iyi diyorsun ama fps inanılmaz düşük. çok kasar o halde. görüntü ayarlarını orta veya düşüğe getirin ve çözünürlüğü düşürün. bide konsola oyuna girince fps_max 0 yazın öyle deneyin
    CPUCores :: Maximize Your FPS programını kurdum, dediğiniz komutuda denedim. Oyun biraz daha hızlandı ama gecikme tam geçmedi. Bu tarz oyunlarda hız hayati öneme sahip. Dolayısıyla boş zamanlarımda en iyisi şimdilik cs go işini bırakıp web işlerine devam etmek Yardımlarınız için teşekkür ederim.