adaletinsesiyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenizi inceledim oldukça faydalı oldu. Teşekkür ederim.



Şimdi farkettim şunlar çıkıyor üstad:

hocam pc iyi diyorsun ama fps inanılmaz düşük. çok kasar o halde. görüntü ayarlarını orta veya düşüğe getirin ve çözünürlüğü düşürün. bide konsola oyuna girince fps_max 0 yazın öyle deneyin