• 11-09-2014, 04:51:58
    #10
    Bu turnuva olayları nasıl oluyor? 10 rekabetçi maçı attım gümüş 4 başladım rütbe olarak arkadaşlarım arasında hep 1. oluyorum genelde bir rekabetçi maçımda maks 120 skor yaptım min. 60-70'tir. Turnuvaya katılsam team vs. olaylarını bilmiyorum bir şansım olur mu ki ?
  • 11-09-2014, 21:34:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Breezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu bilmenizi isterim ki Global Offensive'de hileler otomatik olarak algılanmıyor, beta modundaki müfettişlerin incelenmesine sunulan video kayıtları sayesinde hile mi değil mi karar veriliyor. Mesela ben bu müfettişlerdenim ve müsait oldukça izleyip hile mi değil mi karar verip bildirim yolluyoruz. Bu yüzden hangi hileyi kullanırsanız kullanın report edilir iseniz ve sizi izleyen kişi azıcık oyun bilen birisi ise banlanıyorsunuz

    bende overwatch yapıyorum maç aralarımda falan ) sizin steam profiliniz neydi hocam ekleyeyim maç yaparız arada
  • 12-09-2014, 10:49:57
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende overwatch yapıyorum maç aralarımda falan ) sizin steam profiliniz neydi hocam ekleyeyim maç yaparız arada
    Bu aralar çok giremiyorum oyuna kurs iş falan derken yoğun geçiyo ama hafta sonu atarız

    ID: mtutun
  • 04-01-2015, 11:29:25
    #13
    Arkadaşlar böylr adam gibi oynayan bir grup yokmu girip oynasak ? Yeni başladım pek anlamıyorm .