Bu turnuva olayları nasıl oluyor? 10 rekabetçi maçı attım gümüş 4 başladım rütbe olarak arkadaşlarım arasında hep 1. oluyorum genelde bir rekabetçi maçımda maks 120 skor yaptım min. 60-70'tir. Turnuvaya katılsam team vs. olaylarını bilmiyorum bir şansım olur mu ki ?