• 20-09-2013, 01:35:05
    #10
    içlerinde güzel domainler var. iyi satışlar..
  • 20-09-2013, 12:48:12
    #11
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    içlerinde güzel domainler var. iyi satışlar..
    teşekkür ederim
  • 20-09-2013, 15:01:12
    #12
    isbasvurulari fiyatı nedir ?
  • 20-09-2013, 15:41:35
    #13
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isbasvurulari fiyatı nedir ?
    hocam siz bir teklif iletirseniz daha iyi olur benim verebileceğim fiyatlar biraz yüksek gelir, teklifleri değerlendireceğim.
  • 20-09-2013, 21:04:09
    #14
    PM atan arkadaşlar geri dönüş yaparlarsa sevinirim..
  • 21-09-2013, 13:20:40
    #15
    konu kapatılabilir, ben böyle bir şey görmedim.
    10-20 liraya domain satmıyorum arkadaşlar, düşene bir tekme de biz vuralım derdindesiniz. (ayrıca geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim) bir kaç arkadaş yüzünden bu konuyu kapatıyorum.
  • 23-09-2013, 23:20:37
    #16
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu kapatılabilir, ben böyle bir şey görmedim.
    10-20 liraya domain satmıyorum arkadaşlar, düşene bir tekme de biz vuralım derdindesiniz. (ayrıca geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim) bir kaç arkadaş yüzünden bu konuyu kapatıyorum.
    hocam burası r10 düşmiceksin burada düşersen afedersin ama herkes üstüne gelir.
  • 24-09-2013, 09:50:21
    #17
    Düşenin dostu olmaz derler ya anladim ben coktan
  • 25-09-2013, 22:56:08
    #18
    Geçmiş olsun, pm gönderdim bikaç domain için.