konu kapatılabilir, ben böyle bir şey görmedim.
10-20 liraya domain satmıyorum arkadaşlar, düşene bir tekme de biz vuralım derdindesiniz. (ayrıca geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim) bir kaç arkadaş yüzünden bu konuyu kapatıyorum.