MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu kapatılabilir, ben böyle bir şey görmedim.
10-20 liraya domain satmıyorum arkadaşlar, düşene bir tekme de biz vuralım derdindesiniz. (ayrıca geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim) bir kaç arkadaş yüzünden bu konuyu kapatıyorum.
hocam burası r10 düşmiceksin burada düşersen afedersin ama herkes üstüne gelir.