• 20-06-2024, 11:49:04
    #10
    Ucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IOS bir cihazınız var ise 500₺'ye direkt OpenAI'dan almanızı tavsiye ederim.
    aylık mı oluyor?
  • 20-06-2024, 11:54:12
    #11
    winpeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylık mı oluyor?
    Evet normalde aylık fiyatı 20$ ancak ios'tan alırsanız 500₺ ödüyorsunuz. Ortak hesap ben 2 ay kullandım çok fazla kişi kullandığı için problem yaşanabiliyor misal bir gün bir yazılım için soru soruyordum birisi bütün herkesin konuşmalarını falan sildi. Ayrıca sürekli limit doluyor bu nedenle çoğu zaman kullanamıyorsunuz. Tavsiyem 2, 3 kişi olucak şekilde ortak hesap alın ben genelde o şekilde yapıyorum (Kendiniz OpenAI'dan alın ortaklaşa R10'daki kullanıcılardan değil).
  • 20-06-2024, 12:24:10
    #12
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    resdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba satısını yapan yazabılır mı ?
    Konumuza ve referanslarımıza göz atabilirsiniz.

    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...e-fazlasi.html
  • 03-06-2025, 14:17:50
    #13
    Ucak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IOS bir cihazınız var ise 500₺'ye direkt OpenAI'dan almanızı tavsiye ederim.
    hocam nasıl alacağız 500tl ye siteye girince 20 dolar fiyat veriyor
  • 03-06-2025, 22:30:15
    #14
    Omertoptas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl alacağız 500tl ye siteye girince 20 dolar fiyat veriyor
    Hocam yazdığım mesajın üstünden 348 gün geçmiş