Ucak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Chat GPT 4o alacagım
13
●696
- 20-06-2024, 11:54:12Evet normalde aylık fiyatı 20$ ancak ios'tan alırsanız 500₺ ödüyorsunuz. Ortak hesap ben 2 ay kullandım çok fazla kişi kullandığı için problem yaşanabiliyor misal bir gün bir yazılım için soru soruyordum birisi bütün herkesin konuşmalarını falan sildi. Ayrıca sürekli limit doluyor bu nedenle çoğu zaman kullanamıyorsunuz. Tavsiyem 2, 3 kişi olucak şekilde ortak hesap alın ben genelde o şekilde yapıyorum (Kendiniz OpenAI'dan alın ortaklaşa R10'daki kullanıcılardan değil).winpeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2024, 12:24:10Konumuza ve referanslarımıza göz atabilirsiniz.resdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...e-fazlasi.html - 03-06-2025, 14:17:50hocam nasıl alacağız 500tl ye siteye girince 20 dolar fiyat veriyorUcak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2025, 22:30:15Hocam yazdığım mesajın üstünden 348 gün geçmişOmertoptas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
