resdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba satısını yapan yazabılır mı ?
Konumuza ve referanslarımıza göz atabilirsiniz.

https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...e-fazlasi.html