winpeace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aylık mı oluyor?
Evet normalde aylık fiyatı 20$ ancak ios'tan alırsanız 500₺ ödüyorsunuz. Ortak hesap ben 2 ay kullandım çok fazla kişi kullandığı için problem yaşanabiliyor misal bir gün bir yazılım için soru soruyordum birisi bütün herkesin konuşmalarını falan sildi. Ayrıca sürekli limit doluyor bu nedenle çoğu zaman kullanamıyorsunuz. Tavsiyem 2, 3 kişi olucak şekilde ortak hesap alın ben genelde o şekilde yapıyorum (Kendiniz OpenAI'dan alın ortaklaşa R10'daki kullanıcılardan değil).