Merhabalar,
ChatGpt 4'ü nat.dev üzerinden kullanıyorum ancak oldukça maliyetli oluyor bu şekilde,
Satışını yapan bi kullanıcı veya bildiğiniz farklı bir sistem varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim.
OpenAI ChatGpt 4 Arayışı
8
●300
- 20-06-2023, 17:50:31ChatGpt 4 ne acaba yaREKALYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla weble uğraşıyorum yıllardır, Chatgpt yi duymayan yok zaten de, 4
olunca ne oluyor acaba
Konunun dışında sormak istedim.. K.bakma hocam.
- 20-06-2023, 18:12:02https://www.r10.net/sorum-var/fthcc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonuçlar güzel ancak tek cevap için şuan ihtiyacım olan token limitinde kullandığımda ortalama 0.25 cent ödüyorum, 6 TLbbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sms değil mail'e geliyor doğrulama kodu.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-06-2023, 18:18:54Gpt 4 ün makaleleri, ücretsiz sürüme göre fark ediyor mu?bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 18:20:06Tabi ama promptta çok önemli kendime ait çok detaylı ve profesyonel bir prompt oluşturdum. R10'dan bunun hizmetini de veriyorum uygun fiyatlardan.Burakkurt0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 18:22:15gpt 4 api li makale botu mu satıyorsunuz? Bana da tam olarak öyle bir şey gerek bu aralar.Alt başlık ve ana konuya Resim de üretmeli.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2023, 18:23:50Bot değil hocam direk makale satıyorum taban fiyattan ama toplu alımlarda çok uyguna satıyorum. Makaleleri +1000 kelime, tamamen SEO uyumlu ve altbaşlıklı yazdırıyorum. Resimde ürettirebilirim ama saçmalıyor resim konusunda genelde. Makalede oldukça başarılı.Burakkurt0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla weble uğraşıyorum yıllardır, Chatgpt yi duymayan yok zaten de, 4