Merhabalar,
ChatGpt 4'ü nat.dev üzerinden kullanıyorum ancak oldukça maliyetli oluyor bu şekilde,
Satışını yapan bi kullanıcı veya bildiğiniz farklı bir sistem varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim.
ChatGpt 4 ne acaba ya

Valla weble uğraşıyorum yıllardır, Chatgpt yi duymayan yok zaten de, 4
olunca ne oluyor acaba

Konunun dışında sormak istedim.. K.bakma hocam.