Kanalize sözünü ilk duyduğumda bu ne demiştim. ChatGpt 4 ne acaba ya

Valla weble uğraşıyorum yıllardır, Chatgpt yi duymayan yok zaten de, 4
olunca ne oluyor acaba

Konunun dışında sormak istedim.. K.bakma hocam.
https://www.r10.net/sorum-var/
Ben de makale yazdırmak için mecburen ücret ödeyip kullanıyorum. Harika sonuçlar alıyorum valla.
sonuçlar güzel ancak tek cevap için şuan ihtiyacım olan token limitinde kullandığımda ortalama 0.25 cent ödüyorum, 6 TL
nat dev sms gelmiyor çözebilen var mı
sms değil mail'e geliyor doğrulama kodu.