fthcc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanalize sözünü ilk duyduğumda bu ne demiştim. ChatGpt 4 ne acaba ya Valla weble uğraşıyorum yıllardır, Chatgpt yi duymayan yok zaten de, 4
olunca ne oluyor acaba Konunun dışında sormak istedim.. K.bakma hocam.
https://www.r10.net/sorum-var/

bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de makale yazdırmak için mecburen ücret ödeyip kullanıyorum. Harika sonuçlar alıyorum valla.
sonuçlar güzel ancak tek cevap için şuan ihtiyacım olan token limitinde kullandığımda ortalama 0.25 cent ödüyorum, 6 TL

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nat dev sms gelmiyor çözebilen var mı
sms değil mail'e geliyor doğrulama kodu.