• 11-12-2012, 04:10:46
    #10
    Malesef bende uzun yıllar nokia kullanıcısı iken sırf bu nedenler ötürü android sistemli telefonlara geçiş yapmak zorunda kaldım.

    -WhatsApp nokiada şuana kadar stabil olamamışken, androidlerde ise her 15 günde bir güncelleme yapmaktalar. Üzgünüm ki artık nokia devri bitti
  • 11-12-2012, 12:16:05
    #11
    Deneyin arkadaşlar ben 5800 kullanıcısıyım hep bu şekilde kullanıyorum gece şarj yemesin diye safe mod ile kapatıyorum internet bağlantısı kesiliyor sabah kalkınca whatsappı açıyorum gün içinde kullanmaya devam ediyorum