Deneyin arkadaşlar ben 5800 kullanıcısıyım hep bu şekilde kullanıyorum gece şarj yemesin diye safe mod ile kapatıyorum internet bağlantısı kesiliyor sabah kalkınca whatsappı açıyorum gün içinde kullanmaya devam ediyorum