Malesef bende uzun yıllar nokia kullanıcısı iken sırf bu nedenler ötürü android sistemli telefonlara geçiş yapmak zorunda kaldım.
-WhatsApp nokiada şuana kadar stabil olamamışken, androidlerde ise her 15 günde bir güncelleme yapmaktalar. Üzgünüm ki artık nokia devri bitti